Het is erg druk. Bezorging duurt iets langer.

UFM is gesloten. Bekijk openingstijden.

Geopend voor afhalen. Bekijk bezorgtijden.

Error. Ververs de pagina of neem contact op

Bestelling

Tasty Tuna
Subtotaal  0,00
Afrekenen

Bestelling

Je UFM bag is kei leeg.

Ga toch gewoon lekker wa bestellen joh. Boeie.
Bekijk UFM deals

Klachtafhandeling

Wanneer je niet tevreden bent met een bestelling bij UFM, dan zorgen we altijd voor een passende oplossing.

Als om wat voor reden dan ook een gerechten van UFM niet naar wens is, zullen we eenzelfde gerecht kostenloos vervangen. Wanneer er gekozen is voor bezorging, zorgen we dat er een rider met jouw gerecht naar je toe komt. Het gerecht mag uiteraard niet grotendeels geconsumeerd zijn :). De rider neemt dan het het oude gerecht mee terug.

Let op: Wanneer een vervanging wordt aangemeld via de klachtafhandeling, dient dit binnen de bezorgtijden te zijn en vóór sluitingstijd te worden doorgegeven. Is dit niet het geval, dan wordt de eerstvolgende dag gehanteerd op een moment dat jou uitkomt.